Welpen (7 - 11 jaar)

Bij de Welpen van scouting Were-Di kun je je lekker buiten uitleven. Lijkt het jou ook leuk om nieuwe vriendjes en vriendinnetjes te maken, en lekker samen door het bos te rennen en op kamp te gaan? Kom dan gezellig een keertje meekijken bij de Welpen van Scouting Were-Di!

Welpen zijn stoere jongens en meisjes van 7 tot 11 jaar, die het leuk vinden om samen te spelen en samen te werken. We bieden een divers programma aan met elke week een andere leuke activiteit, zoals kampvuur maken, bosspellen spelen en hutten bouwen. Hierbij stimuleren we samenwerking en is het vooral belangrijk dat iedereen plezier heeft. Naast de wekelijkse programma’s organiseren we gedurende het jaar ook een aantal gave weekenden en een zomerkamp waarop je een week blijft slapen (zonder ouders, stoer!) en ’s avonds coole bosspellen doet.

Kom kijken wat we doen!

Ben jij een jongen of meisje van 7 tot 11 jaar en kun je je vinden in bovenstaande beschrijving? Dan kunnen de Welpen niet wachten om je te ontmoeten. Je kunt kiezen uit een ochtend- of een middaggroep, zodat spelen bij de Welpen altijd past bij je andere activiteiten op de zaterdag! Beide groepen bestaan uit zowel jongens als meisjes die dezelfde activiteiten doen. Kijk op de pagina Lid worden voor meer informatie en kom eens kijken wat we doen!

> Klik hier om direct contact op te nemen met de Welpen