Vertrouwenspersonen

Scouting staat voor uitdaging en plezier! Toch kan het voorkomen dat het bij Scouting Were-Di even niet gaat zoals je wilt of van ons gewend bent. Of dat nu te maken heeft met hoe wij als vereniging functioneren, gedrag van een vrijwilliger of lid, of iets anders: wij vinden het belangrijk dat jij je verhaal kwijt kunt. Daarvoor heeft onze vereniging twee vertrouwenspersonen in het leven geroepen: Ivar en Inge. Ivar heeft drie kinderen die al lange tijd als jeugdlid en vrijwilligers bij Scouting Were-Di zijn. Inge is al sinds jaar en dag welpenleiding en heeft inmiddels ook twee kinderen als jeugdlid bij onze vereniging. Samen bundelen Inge en Ivar een heleboel ervaring met Scouting.

Is er iets waar je over wilt praten? Dan kun je altijd contact opnemen met Inge of Ivar op onderstaande mailadressen. Zij behandelen jouw probleem in vertrouwen en bespreken samen met jou de mogelijke oplossingen. Ook als je denkt dat het iets kleins is, of niet zeker weet of je het moet aankaarten: neem gewoon even contact op, samen komen jullie er zeker uit.

Â