Word vrijwilliger!

Leiding geven bij een leeftijdsgroep die je aanspreekt, meewerken om een groepsactiviteit te organiseren of gewoon een klusje doen op het moment dat het je uitkomt. Zelfs als je je maar een uurtje per maand kunt inzetten, ben je voor Scouting al een supervrijwilliger!

Bij Scouting Were-Di kun je je op eindeloos veel manieren inzetten als vrijwilliger. De meeste Scoutingvrijwilligers ken je waarschijnlijk als leidinggevenden van een groep kinderen of jongeren. Maar wist je dat je je ook met andere kwaliteiten enorm goed kunt inzetten? Wat dacht je van het helpen koken tijdens een groepsactiviteit, een bestuursfunctie, klussen aan ons gebouw of het organiseren van bijzondere activiteiten? Er is altijd wat te doen.

Ook als vrijwilliger bij Scouting draait het om plezier en uitdaging, want met die gave vrijwilligersklus ontwikkel jij jezelf. Daar heb je niet alleen wat aan bij Scouting, maar ook in je (toekomstige) werk of opleiding.

Vacatures

Momenteel zoeken wij:

• Klustalenten voor onze klusgroep
    Vind jij het leuk om af en toe een klusje uit te voeren in onze blokhut? Word lid van onze klusgroep! Mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. om je aan te melden.

• Speltakleiding
    Voor diverse speltakken zijn we op zoek naar enthousiaste leiding. Klik hier om te lezen wat dat inhoudt!